فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

پاورپوینت چرخه هایپ گارتنر چیست

مریم عباسی | جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

پاورپوینت چرخه هایپ گارتنر چیست

 

پاورپوینت چرخه هایپ گارتنر چیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 24
حجم 4230 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت چرخه هایپ گارتنر چیست

 

پاورپوینت چرخه هایپ گارتنر چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

هنگامی که فناوری های جدید وعده هایی جسورانه می دهند، چگونه بزرگنمایی (هایپ) را از آنچه که از نظر تجاری سودمند است، تشخیص می دهیم؟ و چه وقت چنین ادعاهایی به واقعیت تبدیل می شوند؟ چرخه های هایپ گارتنر ارائه دهنده گرافیکی از بلوغ و اتخاذ فناوری ها و برنامه های کاربردی و نحوه ارتباط آن ها برای حل مشکلات تجاری واقعی و بهره برداری از فرصت های جدید است. متدولوژی چرخه ی هایپ گارتنر این امکان را به شما می دهد که متوجه شوید چگونه یک فناوری یا برنامه با گذشت زمان تکامل می یابد و منبع بینش خوبی را برای مدیریت استقرار آن در چارچوب اهداف تجاری خاص شما فراهم می کند.

چگونگی استفاده از چرخه های هایپ

مشتری ها از چرخه های هایپ استفاده می کنند تا در مورد احتمال موفقیت یک فناوری نوظهور در چارچوب صنعت و اشتیاق فردی برای ریسک ، آموزش ببینند.

آیا باید زود اقدام کنید؟ اگر می خواهید ریسک پذیری را با درک اینکه سرمایه گذاری های مخاطره آمیز همیشه نتیجه بخش نیستند، ترکیب کنید ، می توانید نتایج زودهنگام را به دست آورید.

آیا رویکرد معتدل مناسب است؟ مدیرانی که معتدل تر هستند ، استدلال مربوط به سرمایه گذاری اولیه را درک می کنند ، اما وقتی روش های جدید انجام کارها هنوز به طور کامل اثبات نشده است ، بر تحلیل قیمت هزینه و سود نیز اصرار دارند.

آیا باید منتظر بلوغ بیشتر باشید؟ اگر سؤالات بی پاسخ زیادی در مورد قابلیت استفاده تجاری یک فناوری نوظهور وجود داشته باشد ، شاید بهتر باشد صبر کنید تا دیگران نتوانند ارزش ملموس را ارائه دهند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

چگونگی استفاده از چرخه های هایپ

مراحل چرخه ی هایپ

چرخه هایپ هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۹

اطلاعات موجود در چرخه ی هایپ گارتنر ۲۰۱۹ در مورد هوش مصنوعی

 

 

عنوان : چرخه هایپ گارتنر چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

چرخه هایپ گارتنر چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی