دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی درونگرا
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی درونگرا
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی درونگرا دارای 95 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 95 |
حجم | 3180 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت بازاریابی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی درونگرا چیست؟
تعریف بازاریابی درونگرا
مقایسه بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing)
بازاریابی درونگرا
چرا این روزها بازاریابی درونگرا رایج شده شده است؟
روش بازاریابی درونگرا برای رشد کسبوکار
مولفههای بازاریابی درونگرا
استراتژیهای بازاریابی درونگرا
کار خود را با بازاریابی درونگرا شروع کنید
فواید بازاریابی درونگرا
چگونه بازاریابی درونگرا را آغاز کنیم؟
انواع بازاریابی درونگرا
نمونههایی از بازاریابی درونگرا
بخشی از متن پاورپوینت :
بازاریابی درونگرا چیست؟
بازاریابی درونگرا یک شیوه بازاریابی است که مشتریان احتمالی را از طریق بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکههای اجتماعی، بازاریابی سئو و وبینار جذب محصولات و خدمات میکند.
هدف اصلی بازارایابی درونگرا ایجاد یک ارتباط ارزشمند با مشتریان احتمالیای است که تاثیر مثبتی بر کسب وکار شما و همچنین مشتریان بالقوه دارد.بازاریابی درونگرا درباره مفهوم تولید محتوایی است که به طور مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان ایدهآل شما را برطرف میکند. به علاوه، بازاریابی درونگرا به شما در جذب سرنخهای واجد شرایط (qualified Leads) و ایجاد اعتبار برای کسب و کارتان کمک میکند.بازاریابی درونگرا به عنوان جزئی از شیوههای دیجیتال مارکتینگ از ترکیب کامل از بازاریابی محتوا، بازاریابی سئو، شبکههای اجتماعی برای جلب توجه مشتریان بالقوه استفاده میکند. بازاریابی درونگرا دقیقا به جای اینکه برای خرید qualified traffic یا ترافیک مطلوب (آن دسته از بازدیدکنندگان از وبسایت را میگویند که به محصولات یا محتوای وبسایت علاقه نشان میدهند و دست به اقداماتی میزنند از جمله عضویت در خبرنامه، بازدید مجدد، خرید محصول و به مشتری وفادار تبدیل میشوند) وجهی پرداخت کند، قرار یا ملاقاتی ترتیب دهد یا تبدیلها را بیشتر کند از رسانههای شخصی (owned media) و اکتسابی(Earned media) استفاده میکند.
تعریف بازاریابی درونگرا
بازاریابی درونگرا این گونه تعریف میشود: «شیوهای است که بر جذب مشتری یا سرنخها از طریق محتوای اینترنتی شرکت تمرکز دارد. در نتیجه به جای اینکه بازاریابان برای جذب مشتری بالقوه وارد رقابت شوند، مشتریان بالقوه خود با میل و اختیار خودشان میآیند. از اینرو این شکل از بازریابی کار مشتریانی که از قبل، از طریق اینترنت و پیشنهادهای یک شرکت به دنبال محصولات یا سرویسهایی بودند را آسانتر میکند».
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۹۹/۱۰/۲۳