فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

پاورپوینت معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC

مریم عباسی | شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ب.ظ

پاورپوینت معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC

 

پاورپوینت معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 5016 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC

 

پاورپوینت معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تست DISC چیست؟

تست دیسک از محبوب‌ترین تست‌های رفتارشناسیه که کاربردهای زیادی در جنبه‌های مختلف توسعۀ فردی، خانوادگی، شغلی و سازمانی داره. مهم‌ترین مزیت تست دیسک سادگی اونه؛ اگه بخواهید یک تست رو همین الان در ده دقیقه انجام بدید و تغییرات مثبتی رو بر اساس اون در رفتارتون شروع کنید باید تست دیسک رو امتحان کنید.

اگر معیار اعتبار رو میزان استفاده از یک تست بدونیم، تست DISC در کنار سادگی، بسیار معتبره و بارها اعتبار نتایج حاصل از اون از نظر آماری بررسی شده. موسسه‌های زیادی مشغول اصلاح تست DISC و ارائۀ پرسشنامه‌های دقیق‌تر و نتایج کامل‌تر هستند.

ساده و کاربردی بودن نتایج حاصل از آزمون DISC باعث شده این تست در زمینه‌های متفاوتی مانند بهبود ارتباطات فردی، بهبود ارتباطات سازمانی، بهبود سبک تدریس، بهبود فروش، بهبود مدیریت و رهبری و … استفاده بشه.

در این مطلب دربارۀ تیپ‌های رفتاری دیسک، تفسیر آزمون دیسک و چگونگی استفاده از نتایج تست DISC در پیشبرد مسیر شغلی صحبت می‌کنیم و چند سایت خوب برای انجام آزمون DISC رایگان به شما معرفی می‌کنیم.

تفاوت تست رفتارشناسی با تست شخصیت‌شناسی در چیست؟

«شخصیت» یک مفهوم انتزاعیه و ترکیبیه از هر آنچه ما هستیم شامل رفتار، افکار، هیجانات، انگیزش‌ها، ارزش‌ها و …؛ شخصیت تعریف‌های بسیاری داره و درک شخصیت و استفاده از اون در بهبود زندگی، پروسه‌ای زمان‌بره ولی درک و تحلیل رفتارهای ما ساده‌تره، چون رفتار قابل‌مشاهده‌ست و در صورت نیاز، قابل تطبیق با محیطه.

تست‌ شخصیت‌شناسی Big5 به شما میزان پنج صفت شخصیتی مهم رو نشون میده و طبق اون پیشنهاداتی برای بهبود ابعاد مختلف زندگی ارائه میده. تست تیپ‌شناسی MBTI، هشت مولفه رو در گرایش‌های درونی شما بررسی میکنه و شخصیت شما رو در یکی از ۱۶ گروه اصلی خودش جا میده.

نتایج تست‌های شخصیت‌شناسی برای استفاده نیاز به تحلیل‌های مناسبی دارند و با وجود شناخت عمیق‌تری که نسبت به شخصیت فرد ایجاد می‌کنند، به راحتی کاربردی نمیشن.

تست رفتارشناسی دیسک با تقسیم ویژگی‌های مهم رفتاری به ۴ گروه که هر کدام نمودهای رفتاری مشخصی دارند؛ به آسانی قابل یادگیریه. شما میتونید به سادگی قالب اصلی دیسک رو یاد بگیرید و همۀ سبک‌های رفتاری اصلی دیسک رو بشناسید؛ نتایج تست دیسک به راحتی قابل استفاده در یک گروهه و میتونه افراد رو به درک مشترکی از همدیگه برسونه.

تست DISC هم میتونه نتایج اختصاصی و مفصلی برای هر کاربرد اختصاصی ارائه بده ولی مدل سادۀ اون هم برای بسیاری از موارد قابل استفاده‌ست.

و ...

 

فهرست مطالب

تست DISC چیست؟

تفاوت تست رفتارشناسی با تست شخصیت‌شناسی در چیست؟

مدل رفتاری DISC چطور مطرح شد؟

تحلیل آزمون دیسک چه اطلاعاتی به ما میده؟

نتایج به‌دست‌آمده از تفسیر تست DISC در چه حیطه‌هایی کاربرد داره؟

تست رفتارشناسی DISC میتونه چه کمکی به ما در مسیر شغلیمون بکنه؟

استفادۀ غلط از تست مدل رفتاری DISC چگونه است و ممکنه چه تبعاتی داشته باشه؟

کجا میشه آزمون دیسک رایگان رو انجام داد؟ چند سوال داره و پاسخ دادن بهش چقدر طول میکشه؟

تیجۀ تست دیسک من و اینکه چه کمکی به من کرد:

 

عنوان :  معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

معرفی تست رفتارشناسی دیسک DISC


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی