فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

پاورپوینت قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن

مریم عباسی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ب.ظ

پاورپوینت قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن

 

پاورپوینت قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 35
حجم 293 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن

 

پاورپوینت قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

توسعه‌ی روابط اجتماعی موجب آن گردیده‌ است که بخش عمده‌ای از روابط و رفتارهای انسان، با وصف «اجتماعی بودن» شناخته شود. اجتماعی شدن روابط و رفتارها به‌معنای خارج شدن آنها از حوزه‌ی فردی و درگیر شدن تعدادی از افراد در جریان چنین روابط و رفتارهایی است. افزایش حوزه‌ی روابط و رفتارهای اجتماعی، جامعه را ناگزیر از آن ساخته که از ظرفیت نهاد قانون برای ساماندهی آن‌ها بهره ببرد. بدیهی است که تفاوت در نوع روابط اجتماعی نتیجه‌ای جز تفاوت در قوانین مرتبط با این روابط و رفتارها ندارد. با توجه به اهمیت قانون در ساماندهی رفتارها و روابط اجتماعی، می‌توان ادعا کرد که در عصر حاضر برقراری روابط اجتماعی بدون وقوف کامل بر قوانین مرتبط با هر یک از این روابط اجتماعی، امری بسیار پرهزینه است؛ به‌خصوص در روابطی که پیچیدگی خاص آن‌ها، احتمال بروز اختلاف را نیز افزایش می‌دهد.

در خصوص روابط حقوقی که میان اعضای جامعه برقرار می‌شود، آگاهی نسبت به دو دسته از قوانین ضرورت دارد؛ نخست آن دسته از قوانین و مقرراتی که چگونگی ایجاد یک رابطه را تبیین می‌کنند و دیگری، قوانین و مقرراتی که به تبیین این نکته می‌پردازند که در صورت بروز اختلاف در جریان یک رابطه‌ی حقوقی، چه فرایند قانونی برای حل‌وفصل این اختلاف باید طی شود. برای مثال در خصوص رابطه‌ی مالکیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روابطی که انسان‌ها می‌توانند در خصوص اموال داشته باشند، برخی از مقررات، چگونگی ایجاد این رابطه را تبیین می‌کنند که در قانون مدنی ذکر شده‌اند و برخی دیگر از مقررات به این موضوع می‌پردازند که اگر در خصوص مالکیت اموال میان افراد اختلاف ایجاد شود، این اختلاف را باید به چه نحو و از طریق مراجعه به چه نهادهایی حل‌وفصل کرد. این دسته از مقررات در مجموعه‌ای تحت عنوان قانون آیین دادرسی مدنی بیان گردیده‌ است. در این نوشتار به بررسی این پرسش خواهیم پرداخت که قانون آیین دادرسی مدنی چه قانونی است و در آن چه موضوعاتی پیش‌بینی شده‌ است. با ما همراه باشید.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف قانون آیین دادرسی مدنی

آنچه در قانون آیین دادرسی مدنی پیش‌بینی شده‌ است
صلاحیت محاکم دادگستری
وکالت در دعاوی
نحوه‌ی طرح دعاوی
نحوه‌ی اعتراض به آرای صادره از دادگاه‌ها
داوری
پایان

 

 

عنوان : قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 296 کیلوبایت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

قانون آیین دادرسی مدنی و موضوعات مربوط به آن


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی