فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

پاورپوینت خانواده موفق مدیریت ارتباطات در خانواده

مریم عباسی | پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

پاورپوینت خانواده موفق مدیریت ارتباطات در خانواده

 

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات در خانواده موفق پاورپوینت مدیریت ارتباطات در خانواده موفق دانلود مدیریت ارتباطات در خانواده موفق مدیریت ارتباطات در خانواده موفق پاورپوینت خانواده موفق خانواده موفق تحقیق خانواده موفق مدیریت ارتباطات در خانواده


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 29
حجم 307 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت خانواده موفق مدیریت ارتباطات در خانواده

 

فهرست مطالب:

مدیریت ارتباطات در خانواده

عوامل تعیین کننده ارتباط مؤثر

 اثر تقدم

جرأت داشتن

ویژگیهای افراد جرأت در برقراری ارتباط

مهارت گوش کردن

توانایی در گوش کردن

اصول صمیمیت

تأیید با اصوات و زبان بدن

صراحت و صداقت

بخشش برای سازگاری

گذشته را از پیش چشم‌تان دور کنید

قدرشناسی تعریف و تمجید

نگاه ویژه

نکته ها از گفته ها

 

بخشی از متن پاورپوینت :

مدیریت ارتباطات در خانواده

ای کاش هیچ وقت به دنیا نمی‌آمدم، ای کاش هیچ وقت ازدواج نمی‌کردم. اصلاً از این سبک زندگی راضی نیستم، کسی که برای رسیدن به من پاشنه در خانه ما را از جا درآورده بود حالا که زیر یک سقف با هم هستیم انگار من برای او وجود ندارم! او فقط می‌خواست من را به دست آورد! اما حالا من دیگر برای او جذابیتی ندارم!! بین من و او دیگر هیچ احترامی نمانده است! می‌گوید: «منو بسیار دوست داره» اما با این حال با هم دعوا داریم و من نمی‌خواهم به هیچ عنوان تن به طلاق بدهم چون می‌ترسم.
از حرف‌های فامیل وحشت دارم، از وارد شدن به جامعه و روبه‌رو شدن با برخوردهای مردم در محیط‌های کار و هر جای دیگر نگرانم چون مسائلی را خود به چشم در مورد کسانی که طلاق گرفته‌اند دیده‌ام به خاطر همین است که به این زندگی نکبت‌بار ادامه می‌دهم. من و همسرم دیگر برای هم نیستیم و از هم طلاق گرفته‌ایم اما نه به صورت قانونی، به صورت عاطفی و پنهانی و سندی رسمی برای طلاق‌مان وجود ندارد. جایی خواندم که بزرگترین عامل دوری زن و شوهرها از یکدیگر عدم برقراری ارتباط صحیح می‌باشد...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

  • مریم عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی