فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات یادگیری

مریم عباسی | يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ب.ظ

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات یادگیری

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات یادگیری دارای 188 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 188
حجم 713 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات یادگیری

 

فهرست مطالب:

فصل اول

دیدگاههای مختلف در تبیین اختلالات یادگیری

تعاریف ناتوانی یادگیری

فراوانی کودکان ناتوان در یادگیری

توزیع گروه سنی دانش آموزان با نشانگان اختلال در یادگیری

جنسیت و ناتوانی در یادگیری

عوامل ژنتیکی

عوامل قبل از تولد

عوامل زمان تولد

عوامل بعد از تولد

عوامل بیولوژیکی یا بیوشیمیایی

عوامل محیط

عوامل مربوط به رشد

عوامل آموزشی

فصل دوم

اختلالات یاد گیری از دیدگاه پردازش اطلاعات

 ناتوانی در مرحله درون داد

 ناتوانی در مرحله حافظه

ناتوانی در مرحله یکپارچه سازی

ناتوانی در مرحله برون داد

فصل سوم  

ویژگیهای کودکان و نوجوانان با نشانگان اختلال در یادگیری

نا تواناییها و ناکامیهای تحصیلی

عوامل موثر در نارسا خوانی دانش آموزان

فصل چهارم

ضرورت آشنایی با ویژگیهای حسی – شناختی دانش آموزان در کلاسهای عادی

فصل پنجم

برنامه های ویژه آموزشی برای دانش آموزان ناتوان در یادگیری

فصل ششم

یادگیری تعاونی یا مشارکت گروهی در یادگیری

تحلیلی از فرایند خواندن

 تشریح مشکل کودک

فصل هفتم

اولیا و مربیان و توجه به فرایند یادگیری

سطوح مختلف یادگیری

اولیاء و مربیان و توجه به فرایند یادگیری

اندازه گیری حافظه

فصل هشتم

تقویت اعتماد به نفس در کودکان و پیشرفت تحصیلی

 

بخشی از متن پاورپوینت :

فصل اول

تقویت ناتوانی یادگیری: یک نوع نارسایی شناختی در یک یا چند فرایند ذهنی در حوزه درک صحیح زبان گفتاری ، نوشتاری، شنیداری، فکر کردن ، خواندن ، نوشتن ، هجی کردن و محاسبات ریاضی مربوط می شود.


تاریخچه ناتواییهای یادگیری :
چهار مرحله
1. دوره اول (1930-1800 ) که مرحله بنیادی بود .در این دوره کنشهای مغز مورد توجه بود.
2. دوره دوم (1960-1930 ) دوره انتقال نام گرفت : در این دوره تحقیقات مربوط به کنشهای مغزی در حوزه روانشناسی کودک به کار گرفته شد.
3. دوره سوم مرحله تلفیق بود : توجه به برنامه های آموزش مدارس عادی و ارئه خدمات ویژه.
4. دوره چهارم که از 1980 به بعد بود ، دوره معاصر نام گرفت .
در این مرحله تحقیقات و برنامه ریزیهای جدید و       جهت گیریهای اتی در زمینه شخصیت و آموزش کودکان ناتوان در یادگیری مورد توجه قرار گرفت. ناتواناییهای یادگیری برای اولین بار در سال 1962 توسط ساموئل کرک مطرح شد...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی