دانلود پاورپوینت پیشبرد فروش چیست
پاورپوینت پیشبرد فروش چیست شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 41 |
حجم | 4477 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت پیشبرد فروش چیست
پاورپوینت پیشبرد فروش چیست شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
پیشبرد فروش (پروموشن) یکی از اجزای ترفیع می باشد و ترفیع چهارمین جزء آمیخته بازاریابی است . آمیخته بازاریابی ، متغیرهای قابل کنترلی هستند که کسب و کارها به کمک آنها می توانند اهداف خود را در بازارهای هدف محقق کنند .
برنامه کامل ارتباطات بازاریابی یک کسب و کار به منظور دستیابی به اهداف برنامه فروش ، ترفیع نام دارد . این برنامه خود شامل تبلیغات ، روابط عمومی ، تبلیغات پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم است .
پیشبرد فروش چیست ؟
احتمالا اگر اکنون وارد بازار شوید ملاحظه می کنید که برخی از مغازه ها انواع و اقسام تخفیفات بر روی محصولاتشان قرار داده اند . حتی ممکن است ببینید که یک فروشنده بر روی یک برند بیش از بقیه تاکید می کند . این ها نمونه های کاملی از پیشبرد فروش در عمل هستند .
پیشبرد فروش نوعی تکنیک بازاریابی کششی و مجموعه ای از فعالیت های کوتاه مدت است برای اینکه مخاطبان جذب محصول شما شوند . این کار برای محصول و برند شما ارزش محسوس ایجاد می کند و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد .
اگر محصول جدیدی وارد بازار کرده اید و یا محصولی که در بازار دارید توجه زیادی جلب نکرده می توانید به کمک این روش محصولاتتان را در میان مخاطبانتان ترویج کنید .
شما می توانید از تکنیک های متنوعی مانند تخفیف دادن یا تکنیک “یکی بخر ، دو تا ببر” و … با هدف جذب مشتری جدید ، حفظ مشتریان قبلی و مقابله با رقبا بهره ببرید . برندها همچنین می توانند واسطه ها و توزیع کنندگان کانال خود را ترغیب کنند تا محصولات بیشتری از آن ها بخرند و فروش محصولات آن ها به مشتریان را افزایش دهند .
مزیت روش ها و ابزارهای پیشبرد فروش این است که هزینه زیادی در برندارند به خصوص زمانی که با هزینه های تبلیغاتی مقایسه می شوند . بنابراین برای کسب و کارهای کوچک هم کاملا مفید و موثرند .
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
پیشبرد فروش چیست ؟
انواع پیشبرد فروش
تکنیک های پیشبرد فروش
۱- تخفیف در قیمت محصول
۲- پیشبرد فروش در شبکه های اجتماعی
۳-هدیه تبلیغاتی
۴-کوپن تخفیف
۵-فروش اقساطی
۶-سمپلینگ (نمونه برداری)
۷-باندل کردن (بسته ای از چند کالا با یک قیمت)
۸- برگزاری مسابقه و قرعه کشی
۹-محصولتان را برای بلاگرها ارسال کنید
۱۰-یک پست مهمان در بلاگ های دیگر بنویسید
۱۱-نسخه نمایشی ( دمو )
۱۲-همکاری با سایر کسب و کارها و برند سازی مشترک (co-branding)
۱۳-پاداش به مشتریان وفادار
۱۴-ایمیل مارکتینگ
۱۵-بازاریابی همکاری در فروش ( Affiliate Marketing )
۱۶- محصول داغ (hot product)
عنوان : پیشبرد فروش چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 41
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۹۹/۰۱/۲۳