فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت پیشبرد فروش چیست

مریم عباسی | شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

پاورپوینت پیشبرد فروش چیست

 

پاورپوینت پیشبرد فروش چیست شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 41
حجم 4477 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت پیشبرد فروش چیست

 

پاورپوینت پیشبرد فروش چیست شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

پیشبرد فروش (پروموشن) یکی از اجزای ترفیع می باشد و ترفیع چهارمین جزء آمیخته بازاریابی است . آمیخته بازاریابی ، متغیرهای قابل کنترلی هستند که کسب و کارها به کمک آنها می توانند اهداف خود را در بازارهای هدف محقق کنند .

برنامه کامل ارتباطات بازاریابی یک کسب و کار به منظور دستیابی به اهداف برنامه فروش ، ترفیع نام دارد . این برنامه خود شامل تبلیغات ، روابط عمومی ، تبلیغات پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم است .

پیشبرد فروش چیست ؟

احتمالا اگر اکنون وارد بازار شوید ملاحظه می کنید که برخی از مغازه ها انواع و اقسام تخفیفات بر روی محصولاتشان قرار داده اند . حتی ممکن است ببینید که یک فروشنده بر روی یک برند بیش از بقیه تاکید می کند . این ها نمونه های کاملی از پیشبرد فروش در عمل هستند .

پیشبرد فروش نوعی تکنیک بازاریابی کششی و مجموعه ای از فعالیت های کوتاه مدت است برای اینکه مخاطبان جذب محصول شما شوند . این کار برای محصول و برند شما ارزش محسوس ایجاد می کند و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد .

اگر محصول جدیدی وارد بازار کرده اید و یا محصولی که در بازار دارید توجه زیادی جلب نکرده می توانید به کمک این روش محصولاتتان را در میان مخاطبانتان ترویج کنید .

شما می توانید از تکنیک های متنوعی مانند تخفیف دادن یا تکنیک “یکی بخر ، دو تا ببر” و … با هدف جذب مشتری جدید ، حفظ مشتریان قبلی و مقابله با رقبا بهره ببرید . برندها همچنین می توانند واسطه ها و توزیع کنندگان کانال خود را ترغیب کنند تا محصولات بیشتری از آن ها بخرند و فروش محصولات آن ها به مشتریان را افزایش دهند .

مزیت روش ها و ابزارهای پیشبرد فروش این است که هزینه زیادی در برندارند به خصوص زمانی که با هزینه های تبلیغاتی مقایسه می شوند . بنابراین برای کسب و کارهای کوچک هم کاملا مفید و موثرند .

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

پیشبرد فروش چیست ؟

انواع پیشبرد فروش

تکنیک های پیشبرد فروش

۱- تخفیف در قیمت محصول

 ۲- پیشبرد فروش در شبکه های اجتماعی

 ۳-هدیه تبلیغاتی

 ۴-کوپن تخفیف

۵-فروش اقساطی

 ۶-سمپلینگ (نمونه برداری)

۷-باندل کردن (بسته ای از چند کالا با یک قیمت)

 ۸- برگزاری مسابقه و قرعه کشی

 ۹-محصولتان را برای بلاگرها ارسال کنید

 ۱۰-یک پست مهمان در بلاگ های دیگر بنویسید

۱۱-نسخه نمایشی ( دمو )

۱۲-همکاری با سایر کسب و کارها و برند سازی مشترک (co-branding)

 ۱۳-پاداش به مشتریان وفادار

 ۱۴-ایمیل مارکتینگ

 ۱۵-بازاریابی همکاری در فروش ( Affiliate Marketing )

۱۶- محصول داغ (hot product)

 

عنوان : پیشبرد فروش چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 41

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پیشبرد فروش چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی