فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت نقشه ذهنی چیست

مریم عباسی | يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ب.ظ

پاورپوینت نقشه ذهنی چیست

 

پاورپوینت نقشه ذهنی چیست شامل 21 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 21
حجم 4113 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت نقشه ذهنی چیست

 

پاورپوینت نقشه ذهنی چیست شامل 21 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یادداشت‌برداری به‌صورت نقشه‌کشی ذهنی، نمایی تصویری از مسیر تصمیم‌گیری و ایده‌ها به شما می‌دهد که راحت‌تر در ذهنتان خواهد ماند.

مطالعه کردن، جلسات طوفان ذهنی، شرکت در سخنرانی‌ها و موارد مشابه، همگی بخشی مشترک به نام یادداشت برداری دارند. این عمل که به روش‌های گوناگون توسط افراد صورت می‌گیرد، عموما نتایجی دارد که درکشان برای فرد دشوار است. به بیان دیگر، پس از یادداشت برداری تنها با تعدادی صفحه‌ی سیاه‌شده مواجهیم که اطلاعات کاربردی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

برای حل این چالش، ترفندی با نام نقشه‌کشی ذهنی (Mind Mapping) ابداع شده است. این تکنیک به شما کمک می‌کند که نکات را مؤثرتر بیاموزید، روش ضبط نکات را بهبود می‌بخشد و مهم‌تر از همه، در فرآیندهای حل مسئه بسیار کارآمد است.

با استفاده از تکنیک نقشه‌کشی ذهنی به‌راحتی می‌توانید ساختار موضوعات را درک کنید. با این تکنیک می‌توانید ارتباط میان حقایق و نکات موضوع را به‌خوبی ترسیم کنید و علاوه بر آن، همان نکات خامی که در یادداشت برداری سنتی بود در این نقشه نیز پیاده کنید. مهم‌تر از همه‌ی این موارد، نقشه‌های ذهنی به شما کمک می‌کنند که نکات را به گونه‌ای به خاطر بسپارید که به‌سرعت قابل بازیابی باشند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

نقشه ذهنی چیست

موارد استفاده

نحوه‌ی ترسیم نقشه‌‌ی ذهنی

نکاتی برای استفاده‌ی کاربردی‌تر از نقشه‌ی ذهنی

پایان

 

عنوان :  نقشه ذهنی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 21

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نقشه ذهنی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

-------------------------------

دانلود پاورپوینت اصلاح ذات البین

دانلود پاورپوینت نزدیک بینی بازاریابی چیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی