فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد

مریم عباسی | چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲ ب.ظ

پاورپوینت شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد

 

پاورپوینت شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 291 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد

 

پاورپوینت شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

پیش از آنکه درخصوص شورای رقابت و وظایف آن توضیح بدهیم، شاید بهتر باشد که اشارات مختصری درخصوص رقابت و حقوق رقابت داشته باشیم.

همه‌ی ما می‌دانیم که در حوزه‌ی تجارت و اقتصاد، یکی از عناصر ضروری و اساسی در بروز رفتارهای اقتصادی، رقابت فعالان این حوزه با یکدیگر است؛ رقابت باعث افزایش کیفیت و ارائه‌ی کالاها با قیمت مناسب می‫شود. بحث رقابت تنها مربوط به دوران معاصر نیست، از زمانی که تجارت به وجود آمده است رقابت نیز وجود داشته است و رویه‫های ضدرقابتی مخل رقابت و تجارت بوده‫اند؛ مثلا در دوران باستان هم برخی تجار کالاها را به مقدار زیادی خریداری و انبار می‫کرده‫اند تا زمانی که به بازار آزاد دسترسی یافتند، آنها را با قیمتی بالاتر به فروش برسانند و این نمونه‌ای از اقدام غیررقابتی محسوب می‌شود.

همه‌ی دولت‌ها به‌دنبال حصول بازار رقابتی در کشور خود هستند، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای رسیدن به این مهم «قوانین رقابتی» است. البته وجود قوانین و مقررات رقابتی به‌تنهایی کافی نیست و باید مرجعی برای شناسایی اعمال ضدرقابتی و متخلفین وجود داشته باشد. در ایران مقررات رقابت و رویه‫های ضدرقابتی برای نخستین‌بار در فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مصوب ۱۳۸۷ پیش‌بینی شد.

فصل نهم قانون مذکور ابتدا رویه‫های ضدرقابتی را به‌طور کامل طی مواد ۴۳-۵۲ برشمرده است (بحث کنونی ما فعلا توضیح این رویه‫ها نیست) و سپس در ماده‌ی ۵۳ شورای رقابت ترکیب آن را مشخص کرده است. در این مبحث با اعضای این شورا بیشتر آشنا می شویم .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
اعضای شورا
وظایف شورا طبق مواد قانونی
پایان

 

عنوان : شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد

فرمت : پاورپوینت

حجم : 292 کیلوبایت

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

شورای رقابت چیست و چه وظایفی دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

--------------------------------

دانلود پاورپوینت شرایط ریاست جمهوری در ایران چگونه است

دانلود پاورپوینت عقد بیع چیست و چه شرایطی دارد

پاورپوینت صلاحیت دادگاه انقلاب در چه مواردی است

دانلود پاورپوینت وظایف دادسرا چیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی