فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار

مریم عباسی | دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۶ ب.ظ

پاورپوینت شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار

 

پاورپوینت شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 32
حجم 4346 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار

 

پاورپوینت شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

چه بخواهید توانایی خود را برای یک فرصت کاری ارائه کنید و چه محصول یا خدمتی را عرضه نمایید، به گروهی از افراد مختلف و شبکه سازی نیاز دارید. از نظر برایان تریسی یکی از بهترین راه های ارتقای سطح زندگی و کسب و کار، ایجاد ارتباط و شبکه سازی مداوم با افراد حوزه کاری می باشد. نمی‌توانیم بگوییم شبکه سازی از چه زمانی وارد مجموعه دغدغه‌ی ما انسان‌ها شده است اما این را می‌دانیم که زمانی که شبکه سازی در کسب و کار برای نخستین بار مورد توجه قرار گرفت، بیشتر به عنوان ابزاری برای کاریابی و پیدا کردن شغل در نظر گرفته شد. در ادامه با موضوع شبکه سازی در کسب و کار بیشتر آشنا می‌شویم.

شبکه سازی(Networking) چیست؟

شبکه سازی این وعده را در دل خود دارد که می‌توانید با ایجاد ارتباط موثر، مسیر رشد و موفقیت را سریع‌تر از دیگرانی که صرفاً به تلاش و فعالیت تخصصی مشغول هستند طی کنید.

شبکه‌سازی، انتقال سریع و آسان اطلاعات را مهیا می‌کند.شما معمولاً هر روز در حال شبکه‌سازی هستید. وقتی در حال صحبت با یکی از دوستانتان هستید ممکن است به او دیدن یک فیلم، رفتن به رستوران خاص یا مطالعه کتابی جذاب را پیشنهاد دهید. همچنین ممکن است او از ملاقاتی که با فرد مشهوری داشته است با شما صحبت کند. دقیقاً مثل همین کاری که در زندگی شخصی خود انجام می دهید،می‌توانید در زندگی حرفه‌ای خود به منظور شکار فرصت‌های شغلی مناسب انجام دهید.

شبکه‌سازی یک فعالیت تجاری، اجتماعی-اقتصادی است که توسط آن کسب و کارها و کارآفرینان برای ایجاد روابط تجاری و شناسایی، ایجاد و یا عمل بر فرصت‌های تجاری متعهد می‌شوند. اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای همکاری و سرمایه‌گذاری می‌گردند.

یکی از اهداف ضمنی شبکه‌سازی یا بهتر بگویم شبکه‌های تجاری ایجاد روابطی است که در آینده ممکن است برای ما فرصت‌های شغلی و یا پروژه‌هایی را به ارمغان آورد.این کار عمدتاً در رویدادهایی مانند کنفرانس‌ها، کنگره‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی و یا بعضاً در جلسات اتفاق می‌افتد.

سازمان‌های حرفه‌ای معمولاً بسترهایی برای شبکه‌سازی مدیران و پرسنل خود ایجاد می‌کنند. به طور مثال با دیگر سازمان‌ها رویدادهای مشترکی را برگزار می‌کنند و یا پرسنل خود را به سمینارها و دوره‌های آموزشی می‌فرستند تا تعامل هرچه بیشتری با دیگر سازمان‌ها داشته و فواید زیادی را برای سازمان خود به ارمغان آورند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

شبکه سازی(Networking) چیست؟

شبکه سازی در مدیریت

اهمیت شبکه سازی به عنوان ابزاری برای توسعه کسب و کار

باور غلطی که موقعیت شغلی شما را به خطر می‌اندازد

فرمول من به توان ما

برقراری ارتباط در کار

استراتژی گسترش شبکه شخصی

کلام پایانی

 

عنوان : شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

شبکه سازی در مدیریت و کسب و کار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی