فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

مریم عباسی | دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

 

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست شامل 20 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 20
حجم 4034 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

 

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

طلاق یکی از مهمترین اعمالی است که با آنکه مورد پذیرش شرع و قانون قرار گرفته است ، دارای آثار سوء و جبران ناپذیر خانوادگی و اجتماعی است . به همین دلیل تمام تلاش شرع و قانون بر آن است تا قواعدی تنظیم کند که به پایداری بنیان خانواده منجر شود و طلاق کاهش یابد . مرسوم است که طلاق را به انواع و اقسامی دسته بندی می کنند تا بتوان یکسری احکام را در خصوص آنها جاری کرد . یکی از این دسته بندی ها ، دسته بندی طلاق به طلاق بائن و طلاق رجعیاست که در خصوص طلاق رجعی امکان بازگشت به زندگی مشترک یا اصطلاحا رجوع از طلاق وجود دارد . به همین دلیل در این مبحث به بررسی طلاق ، اقسام طلاق و رجوع از طلاق چیست خواهیم پرداخت .

طلاق

یکی از مهمترین اسباب انحلال عقد نکاح ، طلاق  می باشد . طلاق به معنای رها شدن و آزاد شدن است . امروزه طلاق زن و مرد یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای خاتمه روابط زناشویی بکار می رود فلذا امروزه شاهد افزایش آمار مربوط به طلاق هستیم . بر این اساس ، طبق مقررات قانونی انواع طلاق را می توان شامل طلاق از طرف زن ، طلاق از طرف مرد و طلاق توافقی دانست که هر یک از آنها احکام و قواعد ویژه ای دارند . گفتنی است که طلاق با فسخ نکاح متفاوت می باشد ؛ لذا طلاق گرفتن نیازمند رعایت تشریفات طلاق از سوی زن و مرد می باشد .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

طلاق

اقسام طلاق

رجوع چیست

شرایط طلاق رجعی

رجوع بعد از طلاق خلع

رجوع در طلاق بائن

نحوه ثبت رجوع از طلاق

پایان

 

عنوان : رجوع از طلاق چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

رجوع از طلاق چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی