فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

مریم عباسی | پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

 

پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 42
حجم 365 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

 

پاورپوینت حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

آگاهی و اطلاع نسبت به قوانین، یکی از وظایف اصلی و اساسی هر فرد است. قوانین و مقررات ثبتی یکی از قوانین مهم و درعین‌حال پیچیده‌ حقوقی هستند که تسلط به آن ضروری و مستلزم کسب تجربه‌ علمی است؛

به عبارت دیگر به صِرف مطالعه‌ این قوانین و مقررات نمی‌توان ادعای تجربه‌ی قوانین ثبتی را کرد، گاه در عمل به مقررات مذکور، مسائل و مواردی اتفاق می‌افتد که در هیچ‌یک از قوانین پیش‌بینی نگردیده بود و به همین دلیل در زمان‌های گذشته رویه‌های مختلفی در ادارات ثبت، در اجرای موضوعی واحد وجود داشت که به‌تدریج با اصلاح آیین‌نامه‌ها و صدور دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلف سعی در حل این مشکلات و یکنواخت کردن رویه‌ها در موضوعات واحد شد.

 به نظر می‌رسد که سازمان ثبت یکی از سازمان‌های نادری باشد که دارای مجموعه‌ای از بخشنامه‌های ثبتی است که توسط خود سازمان و در سال‌های اخیر توسط افرادی جمع‌آوری و تدوین شده است، لذا در این مبحث سعی شده است تا در بررسی و شرح مراحل مختلف عملیات مربوط به حقوق ثبت، علاوه‌بر توضیح مواد قانون و آیین‌نامه، تاحدودی به موضوع بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه اشاره نماییم.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف حقوق ثبت از منظر ترمینولوژی حقوق
مبنای ثبت
تعریف حقوق ثبت
شاخه‌های حقوق ثبت
ثبت اسناد
ثبت املاک
اهداف ثبت املاک و اسناد

منابع حقوق ثبت
تشکیلات ادارای ثبت
پایان

 

عنوان : حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون

فرمت : پاورپوینت

حجم : 368 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

حقوق ثبت اسناد و املاک در قانون


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

--------------------------------

دانلود پاورپوینت درباره کلیات مسمومیت

دانلود پاورپوینت جراحی های چشم و دانستینهای چشم , 320 اسلاید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی