دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی برونگرا
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی برونگرا
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی برونگرا دارای 31 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 973 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت بازاریابی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی برونگرا چیست؟
بازاریابی برونگرا با درونگرا چه تفاوتی دارد؟
چه کسب و کارهایی به بازاریابی برونگرا احتیاج دارند؟
متدولوژی مارکتینگی
روشهای بازاریابی برونگرا
Google Ads ابزاری برای بازاریابی برونگرا
نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت :
بازاریابی برونگرا چیست؟
بازاریابی برونگرا یا اوتباند مارکتینگ، در واقع همان متدلوژی است که به صورت پیشفرض آن را به عنوان بازاریابی و تبلیغات میشناسیم. در واقع، بازاریابی Outbound نام دیگری برای بازاریابی سنتی است. در واقع بشر برای سالیان دراز بدون اینکه متوجه باشد به روش outbound بازاریابی کرده است.برای این که بهتر متوجه شوید بازاریابی برونگرا چیست، یک بازار سنتی و قدیمی را تصور کنید. فروشندهها و بازرگانهای داخل این بازار نمیتوانستند منتظر بمانند تا مردم آنها و خدماتشان را کشف کرده و به سویشان بیایند. پس مجبور بودند با صدای بلند درباره کالاهای خود تبلیغ کنند. همچنین برای این که از رقیبانشان جلو بیوفتند، مجبور بودند تبلیغاتشان را با صدای هرچه بلندتر به گوش دیگران برسانند.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود