دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی بازگشتی
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی بازگشتی
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی بازگشتی دارای 30 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 30 |
حجم | 758 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت بازاریابی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی بازگشتی چیست ؟
اهمیت بازاریابی بازگشتی چیست ؟
تاکتیکها و ابزارهای بازاریابی بازگشتی چیست ؟
استفاده از قیف فروش در بازاریابی بازگشتی
افزونه های کاربردی وردپرس در بازاریابی بازگشتی از طریق ایمیل
مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن
بخشی از متن پاورپوینت :
بازاریابی برگشتی چیست؟
ریتنشن مارکتینگ به معنای بازاریابی جذب و حفظ مشتری، بازاریابی در راستای نگهداری مشتری، بازاریابی با رویکرد و هدف ایجاد تکرار خرید از سوی مشتری است.
اگر بخواهیم جایگاه بازاریابی بازگشتی را در بازاریابی بگوییم، ابتدا باید به مفهوم قیف فروش (Sales Funnel) اشاره کنیم. این مدل معروف میگوید، برای این که فرآیندهای بازاریابی طی شود، مشتری فرآیندی را طی میکند که میتوان آن را به یک قیف تشبیه کرد؛ زیرا این مسیر چند مرحله و چند بخش دارد که ما از هر بخش به بخش بعدی که میرویم، تعداد کاربران ما ریزشهایی پیدا کرده و مدام کاهش خواهد یافت.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود