فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت تبلیغات کلیکی چیست

مریم عباسی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

پاورپوینت تبلیغات کلیکی چیست

 

پاورپوینت تبلیغات کلیکی چیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 24
حجم 4207 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت تبلیغات کلیکی چیست

 

پاورپوینت تبلیغات کلیکی چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

تبلیغات کلیکی یا PPC یک مدل تبلیغات اینترنتی هست که هزینه اش بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه میشه . خیلی ها در نگاه اول تبلیغات کلیکی رو بسیار موثر میدونن و فکر میکنن که تبلیغات کلیکی بهترین و بهینه ترین راه حل برای تخصیص بودجه تبلیغاتی کسب و کارشونه . در این مطلب همه ابعاد تبلیغات کلیکی را بررسی خواهیم کرد .

 تعریف تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click

تبلیغات کلیکی یا PPC مخفف Pay Per Click به معنی « پرداخت در ازای کلیک » به یک مدل تبلیغات اینترنتی گفته میشه که هزینه تبلیغات بر اساس قیمت هر کلیک محاسبه میشه . به تبلیغات کلیکی CPC یا Cost Per Click هم گفته میشه . برای هر کلیک مبلغی تعیین میشه برای مثال تصور کنید می خواید تو یه وب سایت تبلیغات کنید و صاحب وب سایت میگه قیمت هر کلیک ۵۰ تومنه . حالا اگر شما بخواید ۵۰۰۰ تا کلیک روی آگهی تون انجام بشه باید ۵۰ * ۵۰۰۰ یعنی ۲۵۰.۰۰۰ تومن پرداخت کنید . فرمول کلی تبلیغات کلیکی به این صورته :

هزینه تبلیغات کلیکی = قیمت هر کلیک * تعداد کلیک درخواستی

 

مجری تبلیغات کلیکی یا موتور های جستجو هستن و یا خود صاحبان سایت ها . اما در سطح بین المللی اغلب شرکت ها موتور های جستجو مثه گوگل و بینگ رو ترجیح میدن و تمایلی ندارن که به خود سایت ها به طور مستقیم سفارش تبلیغات کلیکی بدن مگر اینکه اون سایت به لحاظ محتوا خیلی قوی باشه .

روش های اجرای تبلیغات کلیکی یا PPC

بر خلاف تصور مردم ، تبلیغات کلیکی خودش به تنهایی یک علم بسیار پیچیده است و فقط باید یک برنامه نویس باشید تا این پیچیدگی رو درک کنید . پیش از اینکه بخوام درباره مزایا و معایب تبلیغات کلیکی توضیحی بدم لازمه با روش های اجرای تبلیغاتی کلیکی آشنا بشید .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تفاوت بازاریابی سنتی و بازایابی جاذبه ای

ریشه های شکل گیری مفهوم بازاریابی جاذبه ای

تعریف بازاریابی جاذبه ای

چرا بازاریابی جاذبه ای؟

متدولوژی بازاریابی جاذبه ای

 

عنوان : تبلیغات کلیکی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تبلیغات کلیکی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی