فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت بازاریابی B2B چیست

مریم عباسی | جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۴۸ ق.ظ

پاورپوینت بازاریابی B2B چیست

 

پاورپوینت بازاریابی B2B چیست شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 37
حجم 4186 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت بازاریابی B2B چیست

 

پاورپوینت بازاریابی B2B چیست شامل 37 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، بازاریابی B2B) Business-to-Business)، بازاریابی محصولات یک کسب و کار و یا ارگان دیگر است و چند تفاوت عمده با بازاریابی B2C دارد که مصرف‌کننده نهایی را در کانون توجه‌اش قرار می‌دهد.

در معنی جامع، محتوای بازاریابی B2B کامل‌تر و واضح‌تر از بازاریابی B2C به نظر می‌رسد. علت این امر این است که فاکتور تاثیر درآمد اولیه برای شرکت‌ها در مقایسه با مصرف کننده نهایی از اهمیت بیشتری برخوردار است. ROI (نرخ بازگشت سرمایه) برای یک آدم معمولی مطرح نیست-اقلا در معنی مالی- اما معیار اولیه و اساسی در تصمیم‌گیری کسب و کار ها است.

در محیط مدرن، بازاریاب هایی که در حوزه B2B فعالیت می‌کنند معمولا مشتریانی از جنس کمیته‌های خرید دارند. هر یک از این کمیته‌ها خود دارای مجموعه‌ای از ذی‌نفعان هستند که از محصول یا خدمت خریداری شده بهره‌مند می‌شوند. این شرایط و تعاملات باعث ایجاد پیچیدگی در فرآیند بازاریابی می‌شود اما کمک می‌کند که داده‌های دقیق‌تر و شامل‌تری به دست آید. نهایتا این داده‌ها کمک می‌کند تا امکان دسترسی به خریداران مرتبط که ویژگی‌های آن‌ها نیز مشخص شده است، به وجود بیاید.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی B2B به درد چه کسانی می‌خورد؟

ساختن یک استراتژی بازاریابی B2B

انواع بازاریابی B2B

بهترین فنون بازاریابی B2B

راه‌کار‌های بازاریابی B2B در Linkdeln

شرح بازاریابی B2B

پایان

 

عنوان :  بازاریابی B2B چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 37

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی B2B چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی