دانلود پاورپوینت بازاریابی کارآفرینانه
پاورپوینت بازاریابی کارآفرینانه
پاورپوینت بازاریابی کارآفرینانه شامل 41 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 41 |
حجم | 4263 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت بازاریابی کارآفرینانه
پاورپوینت بازاریابی کارآفرینانه شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
بازاریابی کارآفرینانه یا «Entrepreneurial Marketing-EM»، یک ساختار تئوریک برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم بازاریابی و کارآفرینی است که باوجود سابقه 30 ساله از معرفی آن، کمتر مورد توجه محققین، شرکتهای فناور و کارآفرینان قرار گرفته است. مفهوم کارآفرینی، مبتنی بر خلاقیت و تفکر غیرخطی است و از پیشبینی و برنامهریزی دقیق اجتناب میکند و همین عامل، موجب شده است تا بازاریابی سنتی در شرکتهای کارآفرین امروزی، آنچنان کارآ و مؤثر نباشد. بازاریابی کارآفرینانه، میتواند شکاف فوق را به خوبی پوشش داده و دیدگاههای مختلف بازاریابی، مدیریت و کارآفرینی را یکپارچه نماید. بر این اساس، در مبحث حاضر به معرفی و تبیین مفهوم «EM» پرداخته و تاریخچهای مختصر، از روند تغییر و تکامل آن بیان خواهیم نمود. علاوه بر این، تفاوت بین بازاریابی سنتی و بازاریابی کارآفرینانه و نیز، نقاط افتراق بین کارآفرینان و صاحبان کسبوکارهای کوچک، از منظر استراتژیهای بازاریابی را مورد بررسی و تجزیهوتحلیل قرار خواهیم داد.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
بازاریابی و کارآفرینی
بازاریابی کارآفرینانه؛ یک استراتژی برای رسیدن به مزیت رقابتی
کارآفرین: محرک فرآیند بازاریابی
بازاریابی کارآفرینانه و پیادهسازی در عمل
بازاریابی کارآفرینانه: جهتگیری بازار و جهتگیری کارآفرینانه
کارآفرین و مشتری، نقشآفرینان اصلی در «EM»
بازاریابی کارآفرینانه در مقابل بازاریابی سنتی
بازاریابی کارآفرینانه و آینده
پایان
عنوان : بازاریابی کارآفرینانه
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 41
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۹۹/۰۱/۲۳