دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست
پاورپوینت بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست
پاورپوینت بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست شامل 52 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 52 |
حجم | 4417 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست
پاورپوینت بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست شامل 52 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
آیا فیلم «جان مالکوویچ بودن» را تماشا کردهاید؟ در آن فیلم، همه میخواهند جان مالکویچ بودن را تجربه کنند. رویای دیرینه انسان، تماشای جهان از دید دیگران است؛ یعنی در ذهن دیگران بودن! من هم پس از مدت زیادی مطالعه درباره این موضوع، حدس میزنم بازاریابی عصبی به زبان ساده، یعنی از چشم دیگران تماشا کردن.
زمانی که از بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ (در انگلیسی به آن Neuromarketing گفته میشود) مینویسیم، وارد باشگاهِ علوم بینرشتهایها شدهایم. پیوندِ علومِ مغز و اعصاب با دنیای کسبوکار، بازاریابی و برندینگ. جایی که علومِ شناختی، رابطۀ میان احساسات و مفاهیم سختِ بازاریابی را به یکدیگر پیوند میدهد.
ریشۀ بسیاری از ابداعات و پیشرفتهای انسان در مشاهده و بررسی عواملِ طبیعی برای خلق روشهای علمی و مهندسی نهفته است، چیزی که به آن بیونیک میگویند. طراحی بیونیک به ما این اجازه را داده است که با مشاهدۀ بدن یک خفاش مانند داوینچی، دست به خلق ماشین پرنده بزنیم. با این حال، چیزهایی خارج از حیطهی مشاهدهی عادی یک بشر وجود دارد. ما همیشه آرزو داشتیم، وارد مغز و احساسات یک فرد دیگر شویم. چرا که میخواهیم پاسخ یک سوال را بدانیم. سوال "راستی تو واقعاً چطور احساس میکنی؟"
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
برندینگ و بازاریابی عصبی
احساس؛ مهمترین محرک فروش!
تاریخچهی مختصری از بازاریابی عصبی
انتقادت اخلاقی به بازاریابی عصبی
مدل سازی محرک های بازاریابی عصبی
ردیابی چشم، روشی ساده فرای اسکن مغز
مشتریان شهودی و تحلیلی
دلیل برتری بازاریابی عصبی نسبت به بازاریابی سنتی
بازاریابی عصبی و افزایش فروش
بازاریابی عصبی در ایران
خلاصهی و چند نکته برای بازاریابی عصبی کاربردی
عنوان : بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 52
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
---------------------
دانلود پاورپوینت بیماری شغلی چیست
دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد تاریخانه دامغان
- ۹۸/۱۰/۱۳