فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت (اسلاید) فرهنگسرای فرشچیان

مریم عباسی | سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ
پاورپوینت-(اسلاید)-فرهنگسرای-فرشچیان
پاورپوینت (اسلاید) فرهنگسرای فرشچیان
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 22385 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با عنوان فرهنگسرای فرشچیان ، در 49 اسلاید همراه پلان و نقشه و عکس ، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:

این بنا در خیابان توحید اصفهان مجاور زاینده رود واقع می باشد و توسط فرهاد احمدی در سال 67 طراحی شده ولی بدلایلی در سال 85 به بهره برداری رسیده!
سبک این بنا الهام گرفته از معماری سنتی ایران و روم باستان است.
مرکز فرهنگی سینمای اصفهان (مجتمع فرهنگی فرشچیان) که طراحی آن به اواخر دهه شصت بازمی گردد، در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع مجاور رودخانه زاینده رود در محله یی با بافت نسبتاً جدید ساخته شده است. نقطه آغازین و ایده اولیه طراحی تصویر ذهنی معمار از منظر پشتی پل خواجو در زمان برگزاری جشن های بزرگ صفوی است. در واقع سعی شده است که در اولین گام عناصر اصلی سازمان دهی فضای برگزاری جشن ها با استفاده از آب نما، پل و رواق های اطراف به صورت انتزاعی بازسازی شود. پل ظریف و کوچک در میان آب نما ، بازحضوری است از پل خواجو و رواق های اطراف پروژه با سازه مخصوص نشان دهنده خیمه ها و چادرهای مهمانان پادشاه صفوی در زمان برگزاری جشن ها است.
به بیان دیگر خلوص و شفافیت فضاهای معماری عصر صفوی و مکتب اصفهان، معمار را بر آن داشته تا با استفاده از آب نمای مرکزی علاوه بر اعلام حضور زاینده رود در نزدیکی، با نمایش تصویر مجازی از حجم اصلی بنا که خود در پرسپکتیو و اندکی در دوردست واقع شده تقارنی را که در امتداد محور طولی عرضه داشته با کمک آب نما به بعد سوم برده و در این حال بیننده را با خود و اثر معماری تنها می گذارد و او را به درون ساختمان دعوت می کند.


فهرست بخشی از مطالب:
تحلیل فرهنگسرای فرشچیان
معرفی کلی فضا
مجاورت
ورودی
گالری و رواق
سالن کنفرانس
عکسها
نقشه
پلان
 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی