فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود پاورپوینت اجاره به شرط تملیک چیست

مریم عباسی | چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ب.ظ

پاورپوینت اجاره به شرط تملیک چیست

 

پاورپوینت اجاره به شرط تملیک چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 36
حجم 409 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت اجاره به شرط تملیک چیست

 

پاورپوینت اجاره به شرط تملیک چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اموال و دارایی‌های منقول (همچون اتومبیل) و غیرمنقول (همچون خانه و زمین) در جریان روابط حقوقی‌ای که افراد یک جامعه با یکدیگر برقرار می‌کنند، می‌توانند موضوع عقود و قراردادهای مختلفی قرار بگیرند. افراد این اموال را گاهی خریدوفروش می‌کنند، گاهی اجاره می‌دهند، گاهی به یکدیگر می‌بخشند و … . هریک از این قراردادها دارای قواعد خاص و منحصربه‌فردی است که در قوانین مختلف پیش‌بینی می‌شوند. علاوه بر قواعد متفاوتی که بر هر یک از این عقود حاکم است، با گذشت زمان شاهد این هستیم که برخی از این عقود به اقتضای تحولات اقتصادی و اجتماعی جوامع یا تحت تأثیر نیازهای جدیدی که به مرور زمان برای افراد یک جامعه شکل می‌گیرد، از حالت صرفا سنتیِ خود خارج می‌شوند و در اَشکال نوین و مدرن در روابط میان افراد ظاهر می‌شوند. یکی از انواع این عقود و قراردادها که در جوامع امروزی بسیار نام آن شنیده می‌شود، «عقد اجاره» است که امروزه علاوه بر شکل سنتی و رایج خود، در قالب عقدی به نام «اجاره به شرط تملیک» میان افرادی که در یک جامعه زندگی می‌کنند، منعقد می‌شود.

«اجاره به شرط تملیک» به عنوان یکی از اقسام عقد اجاره در دهه‌های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است و به یکی از انواع تسهیلات اعطایی توسط بانک‌ها تبدیل شده‌ است. در واقع جریان این نوع تسهیلاتی که توسط بانک‌ها به افراد اعطا می‌شود این است که بانک‌ها به منظور گسترش امور خدماتی، کشاورزی، صنعتی و … به عنوان موجر معاملات اجاره به شرط تملیک را انجام می‌دهند. به این صورت که اموالی را خریداری و به‌صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. به عبارت بهتر این عقد از انواع عقودی است که امروزه می‌تواند میان افراد یک جامعه یا میان افراد یک جامعه با یک شخص حقوقی همچون بانک منعقد شود اما به‌راستی مقصود از قرارداد اجاره به شرط تملیک چیست؟ برای آشنایی با این قرارداد ابتدا به‌طور مختصر به بیان تعریفی از ماهیت و ارکان عقد اجاره خواهیم پرداخت و سپس در خصوص اجاره به شرط تملیک بحث خواهیم کرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
عقد اجاره

اجاره به شرط تملیک
چرایی اجاره به شرط تملیک
لیزینگ خودرو؛ نمونه‌ای از فروش اموال به‌صورت اجاره به شرط تملیک
پایان

 

عنوان : اجاره به شرط تملیک چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 412 کیلوبایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

اجاره به شرط تملیک چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی