فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود رایگان پاورپوینت حمل اسلحه ومجازات آن

مریم عباسی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

پاورپوینت حمل اسلحه ومجازات آن

 

پاورپوینت حمل اسلحه ومجازات آن شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 35
حجم 254 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت حمل اسلحه ومجازات آن

 

پاورپوینت حمل اسلحه ومجازات آن شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یکی از شیوه‌هایی که از طریق آن می‌توان انجام برخی رفتارها را ممنوع کرد، جرم‌انگاری است. جرم به رفتاری گفته می‌شود که قانونگذار آن را ممنوع اعلام کرده و برای کسانی که از این ممنوعیت‌ها تخلف کنند، مجازات‌ درنظر گرفته است. همراه ما باشید، می‌خواهیم اطلاعات بیشتری درباره‌ی جرم‌انگاری حمل اسلحه و مجازات آن در اختیارتان بگذاریم.

چرا قانونگذار دست به جرم‌انگاری می‌زند؟

جرم‌انگاری علل متفاوتی دارد. گاهی‌اوقات هدف قانونگذار از جرم‌انگاری رفتارها این است که بتواند از انجام رفتارهایی که به جان و مال دیگران آسیب می‌رسانند، جلوگیری کند. برای مثال قتل و سرقت هردو رفتار مجرمانه‌اند چون به مهم‌ترین دارایی انسان‌های دیگر یعنی حیات (زندگی) و همچنین اموال آنها آسیب می‌زند. گاهی هم هدف از جرم‌انگاریِ یک رفتار، حمایت از جان و مال خود شخص است. برای مثال بستن کمربند ایمنی یک امر ضروری است و هرکس از آن تخلف کند، باید جریمه بپردازد. قانونگذار با ممنوعیت نبستن کمربند، به‌دنبال این بوده است که از آسیب رسیدن به خود شخص جلوگیری کند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
چرا قانونگذار دست به جرم‌انگاری می‌زند؟

چرا حمل اسلحه جرم تلقی می‌شود؟
قوانین مربوط به جرم‌انگاری حمل سلاح
پایان

 

 

عنوان : حمل اسلحه ومجازات آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 256 کیلوبایت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

حمل اسلحه ومجازات آن


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی