فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود تحقیق یادگیری و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

مریم عباسی | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دانلود تحقیق یادگیری و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 20
حجم 63 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی علوم اجتماعی


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

3-1- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز

3-1-1- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی

3-1-1-1- پیوند افتراقی

3-1-1-1-1- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگرنظریه ­ها

3-1-1-2- تعاریف

3-1-1-2- 1- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ­ها

3-1-1-3- تقویت افتراقی

3-1-1-3-1- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ­ها

3-1-1-4- تقلید

3-1-1-4-1- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریه‌ها

3-1-2- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی

3-1-3-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی

3-2- نتیجه­ گیری

3-3- فرضیه­های تحقیق

3-3-1- فرضیه اصلی

3-3-2- فرضیه­های فرعی

منابع

 

 

 

نظریه یادگیری اجتماعی نظریه­ای فرایندی است. نظریه­های فرایندی در پی این هدف­اند که کشف کنند چگونه تأثیرات اجتماعی (به‌عنوان‌مثال، خانواده، مذهب، سیاست، صنعت)، در طول زمان رفتار افراد را شکل می­دهند. نظریه­هایِ فرایندی فرض می­کنند که یک رابطه­ی متقابل اساسی بین محیط، فرد و رفتار مجرمانه وجود دارد (ویتو ، 2005: 176). از طرفی نظریه­ یادگیری اجتماعی به‌عنوان نظریه­ای فرایندی بر روی جامعه­پذیری نسبت به ارزش­ها و هنجارهای نادرست تمرکز می­کند. افراد درواقع جامعه­پذیر می­شوند؛ اما آن­ها برای پذیرش هنجارها و ارزش­های مجرمانه جامعه­پذیر می­شوند (ویتو، 2005: 177).

 

 

 

اولین گروه از نظریه فرایندهای یادگیری از این مفهوم که رفتار در یک زمینه اجتماعی یاد گرفته می­شود، سرچشمه گرفته شده است. دیدگاه یادگیری فرض می­کند که قانون­شکنیِ ارزش­ها، هنجارها و انگیزه­ها به واسطه تعامل با دیگران به دست آورده شده­اند. تکنیک­ها و مهارت­های مورد نیاز، با وجود این­که زمینه­های آن­ها به طور گسترده­ای با پیچیدگی جرم تفاوت می­کند؛ هم­چنان یاد گرفته می­شوند. کار نظریه­های یادگیری به تفصیل شرح­دادنِ فرایندهایی است که به­ واسطه الگوهای مجرمانه ترویج می­شوند (براون و همکاران، 2010: 274). «توسعه نظریه یادگیری اجتماعی محصول ترکیب نظریه پیوند افتراقی  با نظریه یادگیری روان­شناختی است» (ویلیامز و مک شین، 1391: 233). اگرچه نظریه پیوند افتراقی ساترلند در سال­های بعد از ظهورش به واسطه­ی ادبیات جرم­شناسانه و جامعه­شناسانه با به دست آوردنِ توجه بسیار زیادی شروع به کار کرد، برگس و ایکرز (1966) اشاره کردن که این تئوری به یافتن حمایت تجربی قابل توجهی موفق نشده­است.

 

 

 

رابرت ال. بورگس یک جامعه شناس رفتارگرا در دانشگاه واشنگتن بود و روی نظریه شرطی­سازی عامل و  رفتارگرایی روانشناختی کار می­کرد؛ ایکرز اولین نسخه از نظریه خودش را در مقاله­ای معروف با این دانشمند ارائه داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی