دانلود تحقیق کیفیت با فرمت ورد
دانلود تحقیق کیفیت با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی کیفیت با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 59 |
حجم | 211 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی کیفیت با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
مدل راهبردی کیفیت خدمات
خدمات
کیفیت
تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی
تعریف کیفیت مبتنی بر محصول
تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده
تعریف کیفیت مبتنی بر تولید
تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش
کیفیت خدمات
ضرورت توجه به کیفیت خدمات
کیفیت خدمات و مدیریت آن
مدیریت کیفیت از تولید تا کیفیت
مدل فرانظری
مدل رهبری اقتضایی
ترکیب مدل فرانظری و رهبری اقتضایی
کیفیت خدمات در سازمان ها
طرح ریزی کیفیت
شکاف کیفیت خدمات
روش های افزایش کیفیت خدمات
تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری
فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری
عرضه خدمات با کیفیت و اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات
رویکرد مشتریان در مورد کیفیت خدمات
تقدیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری
مدل اندازه گیری کیفیت خدمات
مدل کانو
مدل فورنل
مدل اسکمپر
مدل راهبردی کیفیت خدمات
سرکوال و مدل شکافهای کیفیت خدمات
ابعاد موجود در SERVQUAL مقدماتی
فن کیفیت خدمات اصلاح شده
ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده
کاربردهای فن کیفیت خدمات
محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده
بپیشینه تجربی پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه خارجی پژوهش
خدمت، فعالیت یا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که از یک طرف به طرف دیگر عرضه می شود و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد . تولید خدمت ممکن است به کالای فیزیکی وابسته باشد یا نباشد. خدمات، فعالیت اقتصادی هستند که در زمان و مکان معین برای مشتریان ارزش تولید می نمایند این فعالیت ها نتیجتاً یک تغییر مثبت دلخواه را به گیرنده خدمات خواهند رساند.
تحقیقات مختلف در حوزه خدمات بر این موضوع تأکید دارد که از ویژگی های منحصر بفرد و متمایز خدمات، کیفیت است که یکی از ابعاد سه گانه بقا سازمان به همراه هزینه و کارایی عملیاتی ناشی از زمان تحویل کالا و خدمات است. خدمت فرآیندی است مشتمل بر یک سری از فعالیت های کم و بیش نامحسوس که به طور طبیعی اما نه لزوما همیشگی، در تعاملات بین مشتریان و کارکنان و یا منابع فیزیکی یا کالاها و یا سیستم های ارائه کننده خدمت، روی داده تا راه حلی برای مسائل مشتریان باشد. خدمات، همان اعمال، فرآیندها و عملکرد ها هستند؛ چیزهایی که لمس نمی شوند، دیده نمی شوند، احساس نمی شوند و در عین حال، اعمال و نتایجی را به وجود می آورند که آنها نیز لمس ناپذیرند. برای درک بهتر مفهوم خدمت، معمولا آن را با کالاهای فیزیکی مقایسه می کنند.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود