دانلود تحقیق وفاداری به برند با فرمت ورد
دانلود تحقیق وفاداری به برند با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی وفاداری به برند با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 50 |
حجم | 524 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی وفاداری به برند با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
وفاداری به برند
وفاداری به برند
اهمیت وفاداری
تعریف وفادار ی نام تجار ی
مدل های وفاداری مشتری
رویکرد های وفاداری
وفاداری و ارزش ویژه برند
وفاداری مشتریان در صنعت خودرو
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه بینالمللی پژوهش
«آکر» واداری به نام و نشان تجاری چگونگی تغییر نام و نشان تجاری توسط مشتری؛ بویژه زمانی که در نام و نشان تجاری تغییراتی از قبیل قیمت یا ویژگیهای محصول اتفاق افتاده، را شرح میدهد. از دید «چادهوری» وفاداری به نام و نشان تجاری ترجیح مشتری برای خرید یک نام تجاری صرف در داخل یک طبقه محصول است. این وفاداری در سایه کیفیت ادراک شده بوده نه در نتیجه قیمت آن.
«کیم» و همکارانش معتقدند که: «وفاداری به نام و نشان تجاری عمیقاً باعث تعهد مشتری به خرید مجدد محصول یا خدمت ترجیح داده شده در آینده شده و همچنین، موجب خرید مجموعه جدید محصولات با نام تجاری یکسان نیز میشود». با این حال، تاثیرات محیطی و فعالیتهای بازاریابی تاثیر بالقوهای روی رفتار تغییر نام و نشان تجاری توسط مشتری دارند.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود