فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

مریم عباسی | يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ق.ظ

دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 21
حجم 62 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

مقدمه

دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری

مفهوم مشتری

چرخه زندگی مشتری

 های ارتباط با مشتریان

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان

اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز 36

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون

منابع

 

 

 

با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد، به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گروه شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات، و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، آنها را با گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیش تر مشتریان و بی ثباتی بازار است.

 

 

 

در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تجویز نموده اند که بطور جدی از سال 1993 توسط تام سیل مطرح و وارد حوزه عمومی گردید. در ساده ترین بیان، مدیریت ارتباط با مشتری، قرار دادن مشتری در قلب کسب و کار و بالاترین درجه اهمیت می باشد. در کشور ما نیز هر چند با تاخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی جای خود را در روابط بین مردم با سازمان ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است.

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی