دانلود تحقیق مدل تعالی سازمانی با فرمت ورد
دانلود تحقیق مدل تعالی سازمانی با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی مدل تعالی سازمانی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 47 |
حجم | 107 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی مدل تعالی سازمانی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
مدل تعالی سازمانی
تعریف مدل تعالی سازمانی
تاریخچه مدل های تعالی سازمانی
معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی
رهبری
استراتژی
کارکنان
شراکت ها و منابع
فرآیندها، محصولات و خدمات
نتایج مشتری
نتایج کارکنان
نتایج معامله
نتایج کلیدی
خودارزیابی در مدل EFQM
فرآیند عمومی خودارزیابی
روشهای خودارزیابی
مزایای مدل تعالی سازمانی
مأموریت EFQM چیست؟
اطلاعات و دانش و مدل تعالی سازمانی
سطوح سرآمدی در مدل تعالی سازمانی و فرآیند دریافت جایزه
سطح : متعهد به سرآمدی
سطح : شناخته شده برای سرآمدی
سطوح و و : برگزیدگان اولیه، برگزیدگان جایزه مقدماتی و برنده جایزه نهایی
مدل تعالی سازمانی در ایران
جایزه ملی تعالی سازمانی
پیشینه تجربی پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه خارجی پژوهش
تعالی در لغت به معنی بلند شدن و برتر شدن است و تعالی سازمانی به معنای تعهد سازمانی به رشد و توسعه پایدار و دایمی شرکت در جهت کسب رضایت مشتری و افزایش مستمر سودآوری شرکت در یک محیط ملی فراگیر و حمایت کننده می باشد. تعالی سازمانی تابع شرایط ویژه، فرهنگ، محیط داخلی و خارجی و کسب و کار، ویژگی نیروی انسانی سازمان، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدید هایی است که سازمان را در بر گرفته است.
مدل تعالی ؛ ساختار مدیریتی است که با تکیه براصول و مفاهیم اساسی و توجه داشتن به معیارهای اصلی مدیریت کیفیت فراگیر و سیستم خودارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی را فراهم میکند.مدل تعالی ؛ ابزاری جهت سنجش میزان استقرار سیستمها در سازمان و خودارزیابی و راهنمایی است که مسیر فعالیت مدیران را برای بهبود عملکرد شناسایی و تعیین میکند.
بنابراین پیام کلیدی مدل تعالی متکی بر پاسخ دادن به دو سوال است که چگونه این مدل بعنوان یک ساختار مدیریتی مناسب و منطقی شناسایی میشود و چه کسانی می توانند در این زنجیره ارتباط و تعاملات نقش اساسی را ایفا کند. سطح اول این مدل اهداف کلی و در سطح بعدی اهداف کلی به درجات و مقیاس های کمی و قابل انداره گیری تجزیه و تبدیل میشود .تعالی سازمانی از دیدگاه بنیاد تعالی سازمانی به مجموع ارزش های رهبری و استراتژی های تحول و مهارت گفته می شود.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود