دانلود تحقیق اهمیت رضایت مشتری با فرمت ورد
دانلود تحقیق اهمیت رضایت مشتری با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی اهمیت رضایت مشتری با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 47 |
حجم | 467 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی اهمیت رضایت مشتری با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
رضایت مشتری
رضایت مشتری
تعریف رضایت مشتری
اهمیت رضایت مشتری
شاخصهای سنجش رضایت مشتری
مدیریت شکایات مشتریان
ارتباط رضایت و وفاداری برند
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه بینالمللی پژوهش
بخش نهم: پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه بینالمللی پژوهش
با ورود به هزارهی سوم و رقابت بیش از پیش شرکتها جهت کسب رضایت مشتریان در دهکدهی جهانی، ارضای مشتریان به عنوان هدف اصلی تمام سازمانها مطرح گردیده است. مشتریان راضی از محصول و خدمات، منبع بقا و سودآوری شرکتها هستند. شرکتهایی که نمیتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند، با گذشت زمان در بازار باقی نخواهند ماند و محکوم به فنا هستند.
امروزه یکی از ارکان اساسی رقابت در سازمانها مشتریمداری و کسب رضایت مشتری است؛ زیرا محرک اصلی در سازمانهای تجاری که به دنبال بهبودهای عمده در مسیر پیشرفت خویش هستند، مشتریان آن سازمانها میباشند. مشتریانی که رضایت بیشتری از سازمان دارند، تجربیات مثبت خود را برای دیگران بیان میکنند
و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان میشوند که در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش میدهند. این مطلب بویژه برای ارائهدهندگان خدمات حرفهای بسیار میباشد؛ زیرا شهرت و خوشنامی آنها و بیان مزایا و نکات مثبت آنها از سوی دیگر منبع اطلاعات کلیدی برای مشتریان جدید است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود