دانلود تحقیق اثر بخشی سازمانی با فرمت ورد
دانلود تحقیق اثر بخشی سازمانی با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی اثر بخشی سازمانی با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 88 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی اثر بخشی سازمانی با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
اثربخشی
مفهوم اثربخشی
اثربخشی سازمانی
تاریخچه اثربخشی سازمانی
معیارهای اثر بخشی از نظر کمپبل
عواملی که در اثر بخشی سازمان نقش دارند
نگرشهای مربوط به سنجش اثر بخشی
الگوهای ارزشهای اثر بخشی
پیشینه تحقیق
مقدمه
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
اثر بخشی عبارت از درجه ای که یک سیستم میخواسته اعمالی انجام دهد که عملاً انجام داده است . یا درجه ای که کارهای صحیح به انجام رسیده است از نظر پیتر دراکر اثر بخشی برخلاف کارآیی در برنامهریزی استراتژیک مد نظر است. فرآیند صحیح برنامه ریزی به اثر بخشی آن برنامه مربوط است. زیرا در طی آن تصمیم گیری می شود که چه چیزی می خواهد انجام گیرد ، چه زمانی می خواهند آن را انجام دهید و چه کیفیتی در این رابطه انتخاب می شود.
کارآیی: مفهوم نزدیک به اثر بخشی است که یک سازمان در قبال منابعی که صرف کرده چه چیزهایی به دست آورده است در واقع درجه¬¬ای است که یک سیستم فاکتورهای صحیح را بکار گرفته است. لذا کارآیی عبارتست از مقایسه منابعی که انتظار مصرف آن بود در قبال منابعی که انتظار تولید آن بود با خروجی های واقعی انتظارات.
در خصوص اثربخشی در سازمان مطالعات زیادی صورت گرفته است. چالادورای و هاجرتی (1991)، اثربخشی را به عنوان مهمترین عامل تحصیل سازمان توصیف نمودهاند. استیزر (1975) اعتقاد دارد که بهتر آن است که اثربخشی بر مبنای کسب اهداف تعریف شود. کمپل (1977) اثربخشی را درجهای میداند که اهداف نهایی سازمان با توجه به برخی محدودیتها کسب میشود. هرسی و بلانچارد (1375) معتقدند موفقیت سازمان به وسیله تولیداتش اندازهگیری میشود در صورتی که معیار سنجش اثربخشی نگرش است. موفقیت نتیجه رفتار اطاعتگونه است و اثربخشی نتیجة همکاری و علاقمندی است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود