فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

خرید پاورپوینت مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا

مریم عباسی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ب.ظ

پاورپوینت مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا

 

پاورپوینت مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 50
حجم 300 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

 

پاورپوینت مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا

 

پاورپوینت مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

چکیده

در مبانی اجتماعی تئوری تقاضا در سه مبنای ارزش شناسی، فلسفه اجتماع و مبانی روش شناختی بررسی می شود. در مبانی ارزش شناختی اقتصادی نئوکلاسیک لذت گرایی یک امر ارزشی است زیرا انسان ایده آل انسان سعادت خواه است و سعادت را لذت حداکثری و نامحدود تعریف کرده اند. در تفکر اسلامی اعتقاد به مبدا و معاد از ارزش های اساسی است، این ارزش ها در رفتار انسان نیز تاثیرگذار است. سعادت در اینجا گذر از لذت های زود گذر است. در فلسفه اجتماع نیز منافع نقش اساسی دارد اما جامعه معنای مبهمی دارد که تشکیل یافته از افراد خود است. منافع جامعه نیز به دو امر نوع دوستی و تمایل به خیرخواهی بستگی دارد. از دیدگاه اسلامی انسان موجودی اجتماعی است، آنان به طور طبیعی با یکدیگر انس می گیرند و نیازهای یکدیگر را رفع می کنند. در این تفکر انسان موجودی مختار است که می تواند با کمک عقل و شرع راه سعادت خود را به دست آورد. در بعد روش شناسی باید گفت که در این دوران قواعد منطقی و تجربی مورد توجه نبود بلکه نوعی روش قیاسی محض متکی به گفته های گذشتگان کلیسا ملاک بود. بعدها روش ریاضی در اقتصاد مرسوم می شود. در روش اسلامی قائل است که نباید از بسترهای موجود در این زمینه غفلت شود.

 و ...

 

فهرست مطالب

چکیده
مبانی ارزش شناختی

مبانی ارزشی شناختی اسلامی

مبانی فلسفی اجتماعی

مبانی روش شناختی

مبانی روش شناختی اسلامی

جمع بندی و نتیجه گیری

پایان

 

عنوان : مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا

فرمت : پاورپوینت

حجم : 304 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مقایسه مبانی اجتماعی تئوری تقاضا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی