فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

خرید پاورپوینت قاچاق ارز و مجازات آن

مریم عباسی | چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

پاورپوینت قاچاق ارز و مجازات آن

 

پاورپوینت قاچاق ارز و مجازات آن شامل 28 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان حقوق کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 28
حجم 375 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت قاچاق ارز و مجازات آن

 

پاورپوینت قاچاق ارز و مجازات آن شامل 28 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

برقراری نظم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی گاه حکومت‌ها را به ایجاد ممنوعیت‌های رفتاری سوق می‌دهد. این ممنوعیت‌ها طیف وسیعی دارند که شدیدترین آنها را می‌توان در برقراری ممنوعیت‌های کیفری ملاحظه کرد. قوانین وضع‌شده در حوزه‌ی قاچاق کالا و ارز و درنظرگرفتن مجازات برای اشخاصی که از این مقررات تخطی می‌کنند، نمونه‌ی بارز قوانینی هستند که با هدف تنظیم حوزه‌ی اقتصاد و برقراری نظم اقتصادی وضع شده‌اند. این قانون (قانون مبارزه با قاچاق ارز و کالا) در سال ۱۳۹۲ در مجلس شورای اسلامی به‌تصویب رسید و برخی از مواد آن در سال ۱۳۹۴ اصلاح شد. همراه ما باشید. ما در این نوشتار به‌دنبال بررسی این موضوع هستیم که مقصود از قاچاق ارز چیست و قانون‌گذار چه مجازاتی برای آن درنظر گرفته‌ است.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
قاچاق ارز یعنی چه؟
مصادیق قاچاق ارز
مجازات قاچاق ارز
پایان

 

عنوان : قاچاق ارز و مجازات آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 374 کیلوبایت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

قاچاق ارز و مجازات آن


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی