فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

فایل فارسی

دانلود نمونه سوال

نمونه سوال استخدامی,گزارش کارافرینی,دانلود جزوه,جزوه دانشگاهی,دانلود فرم و مستندات,دانلود سوالات پایانی مدارس

خرید پاورپوینت تحلیل ذینفعان چیست

مریم عباسی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

پاورپوینت تحلیل ذینفعان چیست

 

پاورپوینت تحلیل ذینفعان چیست شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 44
حجم 402 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

 

پاورپوینت تحلیل ذینفعان چیست

 

پاورپوینت تحلیل ذینفعان چیست شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بدون حضور ذینفعان، هیچ پروژه‌ای برای مدیریت وجود نخواهد داشت. ذینفعان همه‌ی طرف‌های دارای منفعت در پروژه‌اند: افرادی که در پروژه تأثیرگذارند و همچنین افرادی که از آن تأثیر می‌پذیرند. ذینفعان می‌توانند افرادی از سطوح بالای مدیریتی باشند. سطوحی که شامل مشاغلی بالاتر از کارهای روزمره است، افرادی مانند مدیر عامل شرکت، رئیس دانشگاه یا بنیان‌گذار آژانس شما. حتی ممکن است ذینفعان افرادی باشند که مرتبا با آنها کار نمی‌کنید مانند مردم عادی جامعه، ساکنان نزدیک محل پروژه‌ی ساخت‌وساز و البته، افرادی که رابطه‌ی نزدیکی با پروژه دارند، مشتری‌های کلیدی، رابط‌ها، مدیران و اعضای تیم هم ذینفع محسوب می‌شوند.

بنابراین وقتی پروژه‌ای را شروع می‌کنید، تحلیل ذینفعان کاری ضروری است. این کار به مدیران پروژه و مدیران طرح کمک می‌کند تا ذینفعان اصلی هر ناحیه را به‌سرعت شناسایی کنند. همچنین بدانند هر کدام به چه اطلاعاتی نیاز دارند، باید از چه شیوه‌ای برای اطلاع‌رسانی بهره ببرند، چه زمانی باید این کار را انجام بدهند و غیره.

در این مبحث درباره‌ی تحلیل و نگاشت ذینفعان مطالبی را توضیح خواهیم داد، همچنین اینکه چگونه می‌توانید تعیین کنید که هر کدام از عناصر پروژه به کدام ذینفع مربوط می‌شود و در آخر بهترین چیدمان پروژه و ذینفعان برای کسب نتایج عالی چیست

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تحلیل ذینفعان چیست و نگاشت ذینفعان‌ به چه معناست
چه کسی ذینفع است؟
شخصیت‌های متداول ذینفعان چیست
شروع تحلیل ذینفعان
شروع تحلیل و نگاشت ذینفعان
مزایای تحلیل و نگاشت ذینفعان
پایان

 

عنوان : تحلیل ذینفعان چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 404 کیلوبایت

تعداد صفحات : 44

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل ذینفعان چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی